Звіт виконаних робіт

четверг, 9 апреля 2020 г.

9 квітня

Доброго дня усім!
Хочу нагадати вам, що зроблені завдання надсилати на вайбер  до 19:00.  Не забувайте слова ввічливості: доброго дня, дякую, спасибі, до побачення. 

Українська мова

Діти, списуємо каліграфічну хвилинку у зошит.
Рід іменника. Презентація
У квітні ранковий туман віщує ясну погоду.

 У цьому реченні підкреслюємо члени речення та знаходимо прислівник. Над словом-прислівником пишемо питання , на яке відповідає.


Вправа 1. Прочитайте текст. Визначте, який це текст — художній, діловий чи науково-популярний.
Коли ви перебуваєте в оточенні малознайомих людей, завжди:... й ... вітайтеся та усміхайтеся; ... та ... виявляйте дружнє ставлення до людей; ... та ... слухайте своїх співрозмовників; ... й ... ставтеся до людей і вживайте якомога більше ввічливих слів; говоріть ... та ... ; ... й ... запитуйте; спочатку подумайте, чи нікого не образить те, що ви хочете сказати, а потім уже говоріть.
• Поширте науково-популярний текст однорідними членами речення, добираючи з довідки прислівники-синоніми. Спиши текст.
Довідка: доброзичливо, щиро, обов'язково, зацікавлено, шанобливо, мало, тактовно, привітно, небагато, приязно, спокійно, уважно, увічливо, удумливо, виразно, делікатно.

Вправа 2.  Прочитайте фразеологізми.
Працює як сонна муха.
 Знає як свої п'ять пальців.
 Дав як кіт наплакав. 
Мчати як стріла.
 Лягати разом із курми. 
Як сніг на голову. 
Ні сіло, ні впало.
 Як грім з ясного неба.
• Замініть фразеологізми прислівниками-синонімами. користуючись довідкою.
Довідка: повільно, мало, добре, швидко, рано, раптово, несподівано, зненацька.
• Доберіть до виділених прислівників антоніми. 

Виконані вправи 1-2 надішліть на перевірку.                             


Літературне читання
ДЖАННІ РОДАРІ. ДОРОГА, ЩО НІКУДИ НЕ ВЕЛА - РОЗДІЛ СЬОМИЙ.
II. МОВЛЕННЄВА РОЗМИНКА
Робота над скоромовкою „Дощик”

• Накрапає дощ (тихо).
• Дощ пускається сильніше (голосніше).
• Злива (голосно).
• Дощ слабшає (тихіше).
• Дощ припинився (читання припиняється).

Скоромовка
Рак у річечку пірнув,
Раптом рибку ущипнув.
Раче, раче-небораче,

Ти щипнув, а рибка плаче.
— Сьогодні ми ознайомимося ще з однією казкою, автором якої є італійський письменник Джанні Родарі.
V. СПРИЙМАННЯ Й УСВІДОМЛЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
1. Біографічна довідка
планета казок джанні родарі
планета казок джанні родарі
планета казок джанні родарі
планета казок джанні родарі
планета казок джанні родарі
— 23 жовтня 1920 року, у північно-італійському містечку Омен, у сім’ї власника маленької пекарні народився хлопчик Джанні, якому судилося стати одним з найкращих казкарів Італії. Його батько, Джузеппе Родарі, був главою численної родини і зовсім не багатою людиною. Дитинство майбутнього казкаря минуло в люблячій сім’ї, але народився він слабким і часто хворів. Потяг до малювання у Джанні був настільки великим, що у свій час він навіть мріяв стати художником. Ще йому хотілося стати майстром іграшок, щоб діти грали незвичайними механічними іграшками, які ніколи б їм не набридали. Все життя він уважав, що іграшки для дітей настільки ж важливі, як і книги. В іншому випадку діти просто не зможуть правильно ставитися до навколишнього світу, не стануть добрими. Саме на сторінках „Піоньере” у 1951 році з’явилася відома всім казка „Пригоди Цибуліно”. Джанні Родарі написав ще безліч казок, серед яких „Джельсоміно в країні брехунів”, „Пригоди Блакитної Стріли”, „Торт у небі”, „Казки по телефону”, але сам себе вважав не письменником, а журналістом. Якщо вірити словам давньогрецького мудреця про те, що люди живуть у написаних ними книгах, то Джанні Родарі житиме вічно — у своїх прекрасних героях і в серцях дітей, які їх полюбили.

2. Гра „Рибки”     
Самостійне мовчазне читання учнями статті „Джанні Родарі”
— Де і коли народився Джанні Родарі?
— Якою була його сім’я?
— Чим він захоплювався в дитинстві?
— Які твори написав Джанні Родарі?
— Чим цікава його збірка казок „Казки по телефону”?
. Опрацювання казки Джанні Родарі „Дорога, що нікуди не вела”
1) Читання казки .
— Чи сподобалася вам казка?
— Які почуття вона у вас викликала?
— Над чим примусила замислитись?
2) Словникова робота.
— До слів лівої колонки доберіть тлумачення з правої колонки.
Сеньйора
те саме, що візник.
Околиця
увічливе називання, звертання до жінки в Іспанії.
Вигулькнув
різко, рвучко смикнув за щось.
Кучер
прикріплений з обох боків до вуздечки довгий ремінь, яким правлять кіньми.
Шарпнув
раптово, швидко з’явився звідки-небудь, з-за чогось; показався.
Віжки
ряд густо посаджених дерев, кущів, що утворюють загорожу.
Живопліт
віддалена від центру частина населеного пункту.

) Характеристика головного героя.
— Серед поданих слів оберіть ті, що характеризують Мартіно.
Скупий, впертий, жорстокий, брехливий, наполегливий, відвертий, сміливий, підступний, настирливий, турботливий,
— Свій вибір доведіть словами з тексту.
) Гра „Дочитай речення до кінця”.
Читаємо початок речення, а потім дочитуємо його з тексту казки..
• Мартіно був таким настирливим, ... 
• Яких тільки скарбів не побачив Мартіно... 
• Хлопець змушений був сто разів повторювати... 

• Мартіно йшов та йшов, ... 

Прочитай с. 151-153

Математика

Дроби
Діти, пригадайте, що означає чисельник, а що-
знаменник.

Пригадай!Є торт, який принесли дівчатка на свято. Його розділили на 4 шматочки. Отож, якщо розділили торт на 4 шматки, то знаменник буде 4. На картинці видно, що один шматочок забрали. Поміркуй, як записати дріб.
Дійсно, 1/4.
Дріб — Вікіпедія
Давай поміркуємо, як записати  дріб, якщо взяли не  один шматочок торту, а два. Та нам відомо, що торт розділили на 4 шматки.

Записуємо чисельник(скільки частин взяли) 2
записуємо знаменник (те число, на скільки частин поділили одне ціле) /4,
отож, 2/4.





№1
Запиши у зошит дроби. Зверни увагу! Чисельник- скільки частин взяли(зафарбували), знаменник- на скільки частин поділили ціле. План-конспект урока по математике (4 класс) по теме: Конспект ...


Опрацюй с. 43-45 синього зошита.
Виконай №81-82, задачу 83(1 обернена).
Задачу 83 та №1(з блогу) на перевірку.



Бажаю успіхів!

Комментариев нет:

Отправить комментарий

  29 квітня Математика № 1 Обчисли значення виразів за схемами, вказаними на с. 34 №3 47-2= 19-7= 95-3= 36-2= 47+2= 53+5= 63+1= 45+4= Задача...