Звіт виконаних робіт

вторник, 17 марта 2020 г.


17 березня
        Природознавство
 Тестування «Рівнинні та гірські річки»
1. Позначте назви річок України.


а) Волга;
б) Дунай;
в) Лєна;
г) Десна;
д) Дон;
е) Дністер;
ж) Сіверський Донець.


2. Знайдіть назви морів і озер України.


а) Азовське;
б) Світязь;
в) Чорне;
г) Каспійське;
д) Синевир;
е) Ялпуг;
ж) Балтійське.


3. Чому джерельна вода чиста?
а) Вона очищується, коли проходить через шари землі;
б) бо в ній немає риби.
4. Море — це:
а) частина океану;
б) самостійний водний простір;
в) частина океану, яка вдається в сушу.
5. Найбільша річка України — це:
а) Дністер;                          
б) Дніпро;
в) Південний Буг.
6. Яке з морів не омиває з півдня береги України?
а) Азовське;                       
б) Аравійське;
в) Чорне.
7.  Ріки України живляться
а) талими снігами;
б) туманами;
в) дощовими водами.
8.Найповноводніша річка України
а) Дніпро;
б) Дунай;
в) Дністер.
9. Місце, де починається річка, називається
а) гирлом;
б)притокою;
в) витоком.
10.  Річка  – це
а)постійний потік води, який  тече в заглибленні;
б) потік води, який наповнюється дощовими опадами.
11. Водойми бувають:
а) природними та штучними;
б) штучними ;
в) штучними та зробленими.
12.Штучні водойми це водойми, які
а)  створила людина;
б) виникли самостійно;
в) сторили інші ріки.
Виконану самостійну роботу надішли мені на вайбер.


Тема: Чорне і Азовське моря. Охорона водойм України

Перегляньте прзентацію.
https://naurok.com.ua/prezentaciya-morya-ukra-ni-132422.html

Забруднення морів
Внаслідок забруднення  морського середовища , незбалансованого використання морських природних ресурсів, Україна щороку втрачає тонни риби, харчової солі та умови відпочинку громадян (закривають пляжі,зменшується потік туристів та відпочиваючих у санаторіях, туристських закладах).
Майже 2 з половиною тис.км берегової лінії зазнають негативного впливу від змиву суші. Це призводить до непридатності території для містобудування та розвитку туризму.
 Періодично спостерігається загибель донних риб (3млн. тонни), кількість морських ссавців зменшилась у 20 разів.
Завдання:
1.Що нового ви дізнались, прочитавши текст?
2.Що б ви порадили- як вирішити проблему чистоти моря?
Заповідна зона
Кінбурнська коса-піщана коса, розташована в Чорному морі. Це частина Чорноморського  заповідника. Завдяки своєму розташуванню –з одного боку вона омивається  морською водою, а з іншого- прісними водами Дніпра,- Кінбурнська коса має свій неповторний клімат.
Коса вкрита травами, сосновим і дубовим лісом.
Велика кількість солоних і прісних озер  на косі- місця гніздування білої чаплі, журавля, мартинів. Це- місце зимівлі лебедів, куликів. Біля берегів коси- багаті риболовецькі угіддя.
На косі досі збереглися залишки  турецької фортеці Кінбурн.
                            Завдання:
1.Про що ви дізналися з тексту?
2.Звідки коса взяла таку назву?
3.Чим слугує Кінбурнська коса перелітнім птахам?
Азовське море
При нічному купанні  в Азовському морі можна побачити,як  прибережна зона світиться. Таке чудове світіння утворюється із-за планктонів* ,що живуть недалеко від берегової лінії.
Вода в Азовському морі менш солона,ніж у Чорному.
Існує ще одна назва Азовського моря- молюскове.Не складно здогадатися, що таку назву море носить через велику кількість молюсків, що мешкають в ньому.
Місцеві жителі давно помітили, що Азовське море нестримно мілішає.
Медики стверджують, що пісок на берегах Азовського моря має цілющі властивості.
*Планктон- означає блукаючий. Це сукупність дрібних організмів, що живуть у товщі води у завислому стані  і не можуть активно протистояти руху течії.
Планктон складається з різних видів бактерій, водоростей, молюсків, личинок риб. Це- їжа для інших тварин.
Завдання:
1.Що найбільше вас вразило,читаючи текст?
2.Чому ж світиться прибережна зона?
3.Що б ви радили будувати на берегах Азовського моря?

          Математика
Тема: Творча робота над задачею
№1
Обчисли


539*17
487*43
305*305
1467*250


          № 2



Виконай ділення з остачею, перевір результати
68 051 : 29                          324 089 : 67                         809 450 : 43

Пригадай
Щоб перевірити ділення з остачею, помнож дільник на неповну частку і додай остачу.


     № 3
Знайди значення виразів
12400:25+24800:25=
6014*2-3007*2=
(16004-8002)*2=
(3906+3906):3=

(Виконані №1-3 чекаю на перевірку)


Синій зошит сторінка 24 . Розвяжи задачі 2, 3 у тоненькому зошиті.


                Літературне читання

Тема. Леся Українка. Біда навчить
 Для всякого діла потрібні знання. І сьогодні на уроці ми будемо їх здобувати. 
1.     Робота над скоромовкою
Для ворони Каркарони
Чорний крук купив корону.
І тепер вже Каркорона –
Коронована ворона
Перевірка домашнього завдання. ( кросворд)
1.     Справжнє прізвище Лесі Українки.
2.     Ким доводиться Лесі Українці Олена Пчілка?
3.     Назва вірша Лесі Українки про квітку.
4.     Як називається перший твір поетеси?
5.     Де Леся здобувала освіту?
6.     Музичний інструмент на якому грала поетеса.

1






2





3









4






5






6











- Сьогодні ми будемо працювати над літературною казкою «Біда навчить», автором, якої є видатна українська письменниця та поетеса Леся Українка.
V. Сприймання і усвідомлення  нового матеріалу
1.     Робота над заголовком казки.
-                                 Прочитавши заголовок  казки, як ви його зрозуміли?
-                                 ( Людина вчиться на особистих помилках. Мудрість здобувається в роботі.)
-         Словникова робота.
       Читання колонок слів.
клопіт                    мешкає           зоглядівся
рілля                     скубуться       доволі
                                                                                                                  
клуня                    навернеться   поживиться
     вельми                    чималенько   дбає

Доберіть синоніми до слів мешкає (живе, проживає), поживиться (поїсть, 
     похарчується), дбає (піклується, турбується).
Б) Поясніть значення слів скубуться, заглядівся , клуня

звернення до тлумачного словника слово «клуня»


-                                 Проблемне питання:
-         Запам’ятайте назви дійових осіб по-порядку.
-         Яка біда спіткала горобчика?
-         Що змусило його шукати розуму?
-Читання    І частини казки вголос.
-Яким був горобець?
-Скільки зерняток знайшли горобчики?
-Чому вони почали битися?
-Хто скористався з бійки?
-Над чим замислився горобчик?
-Про що він попросив курку?
-Чи погодилась вона вчити його розуму? Чому?
 Читання другої частини. Перед читанням учні визначають інтонацію і тон голосу кожної особи.
 Зозуля – насмішкувато, байдуже;
 бузько – сердито, войовничо;
 ґава – співчутливо, сумно;
 сова – сердито, зневажливо;
 сорока-білобока – скрекотала швидко;
 крук – поважно, повчально.
 Курка- доброзичливо
Горобчик –?
Дай усні відповіді на питання.
– Чому зозуля теж відмовила горобчику?
– Хто був наступний? Що зробив бузько?
– Яку пораду отримав від гави?
– Чию пораду довелося чекати аж до ночі?
– Чи навчила мудра сова горобчика?
– Чого вчила його сорока? Чи сподобалась така наука горобчику?
– Хто був останній, до кого він звернувся за порадою?
– Чия порада сподобалась вам? Чому?


Інформатика

Пропоную переглянути презентацію

https://onedrive.live.com/view.aspx?resid=CE79E13D8E47F5D6!737&ithint=file%2cpptx&authkey=!AAwcEZFkipccpGY


Комментариев нет:

Отправить комментарий

  29 квітня Математика № 1 Обчисли значення виразів за схемами, вказаними на с. 34 №3 47-2= 19-7= 95-3= 36-2= 47+2= 53+5= 63+1= 45+4= Задача...