Звіт виконаних робіт

среда, 18 марта 2020 г.


18 березня
Літературне читання
Леся Українка «Біда навчить»
Третю частину читаємо. Гра « Губи на замку»
– Чи підійшла відразу чиясь порада горобчику?
– Яким стало його життя взимку?
– Що примусило його до розуму прийти?
Гра «Чиї це слова ?»
- От не мала б роботи , чужих дітей розуму вчити !
- А ти , голубчику , ліпше красти вчися , от як я , то тоді й розуму не треба .
- Та то я дякую вам , що ви такі дурні !
- Не бачу ! Чого притирився ? І яка вас лиха година по дневі носить ?
- Тікай-но ти , поки живий ! Я вашого брата …
- А я того розуму не дуже , бог з ним !
- Розум , молодче, по дорозі не валяється , не так-то його легко знайти !
                   Гра «Віднови вірш»

Курка _______________ своїх навчає.
Зозуля _____________ передбачає.
Бузько _________________ наганяє.
Ґава _____________ сама не має.
Сова ___________ відпочиває.
Сорока __________________ научає.
Крук де взяти _______________ натякає.

(діточок, майбутнє, страху, розуму, вдень, красти, розум)

Домашнє завдання:
Прочитати 3 частину казки.
Написати невеличкий твір-роздум на тему «Чого навчила мене ця казка?» (5-7речень та скинути на перевірку).


Математика

Синій зошит

Опрацюй сторінки 26-27 №№ 1, 3,  7 , користуюччись памяткою.

Пам’ятка
Периметр квадрата зі стороною а обчислюють так: 
Р = а • 4.
Периметр прямокутника.
Периметр прямокутника довжиною а і шириною Ь обчислюють так: 
Р = (а + b) • 2.

Виконай №53 стор. 129 , склади 2 обернені задачі («Працюю самостійно»).


Українська мова

Повторення вивченого про дієслово

1.У реченні дієслово найчастіше є…
А) підметом
Б) присудком
В) другорядним членом
2.У якому рядку записані дієслова майбутнього часу?
А) напише, співатиме, придумають
Б) росте, лежать, читає
В) полетить, іде, летіла
3.Дієслова в неозначеній формі відповідають на питання…
А) що робив?, що зробив?
Б) що робить?, що зробить?
В) що робити?, що зробити?
4.Яке слово написане правильно?
А) любуєця
Б) любується
В) любуєцься
5.До дієслів добери антоніми.
Сумувати – …,   ледарювати -….,    продавати – …,    губити -….
6. Спиши речення. Підкресли дієслова. Визнач час і число.
Проклюнулась на леваді маленька ромашка. Навколо високі трави стоять. Хто ж ромашці усміхнеться?
7.До дієслів неозначеної форми добери форми минулого, теперішнього і майбутнього часу.
Співати – …, …, ….  
8.Запиши речення,змінив дієслова на  минулий час. Визнач їх рід.
Весна широко розливає свої води. Місяць сіє із свого сита золоте борошно на луки. Після дощу виглядає сонечко.
(Відповіді надсилай на вайбер)

Успіхів!




Комментариев нет:

Отправить комментарий

  29 квітня Математика № 1 Обчисли значення виразів за схемами, вказаними на с. 34 №3 47-2= 19-7= 95-3= 36-2= 47+2= 53+5= 63+1= 45+4= Задача...