Звіт виконаних робіт

среда, 1 апреля 2020 г.

2 квітня


                                              Анимашки: Цветы
Українська мова

Урок розвитку мовлення. Спостереження за роллю прислівників-антонімів y мовленні.

Актуалізація опорних знань учнів.

— З’єднайте синонімічні вислови з відповідними синонімами.(усно)

Прийде, як рак свисне
Працює, як віл у ярмі                                   
Знає, як свої п'ять пальців
На дворі, хоч в око стрель
Дав, як кіт наплакав
Працює, як сонна муха
Не бачити, як своїх вух
повільно
ніколи
добре
мало
багато
дуже темно
невідомо коли
— Як називаються слова, які мають протилежне значення?
— Поміркуйте, чи можуть бути антоніми серед прислівників?

— Сьогодні ми попрацюємо з прислівниками-антонімами.

Вправа 1
Прочитай виразно вірш, з’ясуй значення невідомих слів.

Сьогодні добре знають люди,
яка погода завтра буде,
бо теле- й радіопрогноз
підкаже — спека чи мороз.

В старі ж часи — і це знаменно
діди й бабусі наперед
прогнозували достеменно
погоду з безлічі прикмет:

як місяць гострий — на негоду,
як рівний — на ясну блакить,
щербатий — то відомо зроду,
що незабаром задощить.

Якщо дізнатися належить,
така погода чи така —
старе й мале уважно стежить
за виглядом молодика:

якщо з рогами він крутими,
то знай — невдовзі дощ ітиме;
з положистими заяснів —
чекати слід погожих днів.

 Випишіть прислівники, вжиті у вірші Д. Білоуса «Українські прикмети».

Усно дай відповіді на питання.
— З якою метою вжито прислівники? (З метою уточнення.)
— Які з названих прислівників є словами з протилежним значенням?
— Як називають такі прислівники?
— Назвіть прислівники-синоніми у двох останніх строфах?

Вправа 3
— Визначте, до якої частини мови належать слова ясний, гострий, рівний, чистий, добрий, веселий.
— Утворіть від цих прикметників прислівники, а до утворених прислівників доберіть антоніми.
Зразок. Ясний — ясно — темно;
гострий —
рівний —
чистий-
добрий-
веселий-

Вправа 4
Творчий словниковий диктант.
— До названих прислівників доберіть і запишіть  антоніми.
Високо, широко, назад, праворуч, далеко, вдень, тихо, багато, швидко, прямо, глибоко, вгорі, вперше.
Зразок. Високо-низько,

Пригадай!
— Яка частина мови називається прислівником?
— Як називаються прислівники, протилежні за значенням? (Антонімами.)


— Упізнайте прислівники в усмішці.

Не відкладай

— Ніколи не відкладай на завтра того, що можна зробити сьогодні, сказала мама синові.
— Добре, мамочко, — весело відповів хлопчик і побіг до сусідньої кімнати.
— Що ти збираєшся робити?
— Хочу з’їсти завтрашню порцію халви.
Одобрение, восторг | Смешные смайлики, Смешные плакаты, Смешные рожи

— Назвіть серед прислівників антоніми.
— Підберіть антонім до прислівника легко.
— Чи погоджуєтесь ви з рішенням і діями хлопчика? Чому? 
На перевірку надішли вправи 3-4

Математика

Тема: Одиниці вимірювання площі. 


-         Яку тему вивчаємо?
-         Щоб обчислити площу прямокутника, що нам необхідно визначити? (довжину і ширину)
-         Яку одиницю вимірювання площі ви вже знаєте?
-         Що таке квадратний сантиметр?                                                                    (1см2 – площа квадрата, сторона якого 1 см)
-         Площу яких поверхонь ми вимірюємо в квадратних см, квадратних мм?

Виконай №1-2 стор. 36
          
Пригадай! Як знайти площу , периметр квадрата та прямокутника?      
Перевір себе.               P= (a ·  b)  2     Sпр = a · b            

                              Sкв  = a  · a               P =  a ·4

Я вам пропоную обчислити площу кришки парти чи столу  на якій ви виконуєте завдання за допомогою відомої нам одиниці вимірювання площі квадратного сантиметра.

Проведіть рукою по поверхні, площу якої треба обчислити, візьміть в руки модель квадратного сантиметра.(випіж з паперу)
 ЕДИНИЦА ПЛОЩАДИ – КВАДРАТНЫЙ САНТИМЕТР
Чи зручно буде обчислювати площу такої поверхні в квадратних сантиметрах?
Що робити? (Шукати більшу одиницю вимірювання площі)

-         Яка наступна одиниця вимірювання довжини?
-         Чи розгадаєте ви, що таке квадратний дециметр?
-         Знайдіть в конверті модель квадратного дециметра, в підручнику
-         Який новий ланцюжок ми з вами спробуємо відкрити?

                         Квадратні одиниці вимірювання площі
    
              1км2______ 1м2_______  1дм2_______1см2_______1мм2

Це тема нашого уроку.

-         Чи зручно у квадратних дециметрах обчислювати площу стелі чи підлоги ?
-         Яка нова одиниця вимірювання площі нам необхідна? (демонструю модель м2.
Как посчитать разницу в цене между погонным метром и квадратным?
-         На якому уроці ми  можемо користуватись такою одиницею (км2)? (знаходження площі великих територій).
Читається так:
один квадратний дециметр;
один квадратний метр;
один квадратний кілометр.
-         Ми з вами самостійно «відкрили» нове, а де ми можемо знайти інформацію? (Інтернет, підручник, учитель, батьки)

1см2 – це площа квадрата зі стороною 10 мм, тому, щоб знайти площу цього квадрата, треба
 10мм · 10мм=100мм2, отже
1см2=100мм2
Аналогічно
1дм2=10см  10см=100см2
2=10дм  10дм=100дм2
1км2=1000м  1000м=1 000 000м2

Виконай №№ 3-8 стор. 36-38

-         Що цікавого було на уроці?
-         У кого все вийшло?
-         Що в роботі, на вашу думку, було найкориснішим?
-         Оцініть свої можливості з використання  цих знань у житті.
-         Якими знаннями ви могли б  поділитися зі своїми батьками, дідусями чи бабусями?

 Домашнє завдання:
Виконай задачі 64-65 стор. 14 та надішли вчителю на  перевірку.

Задача 64 
Пишемо короткий запис 
Дано:
а=2 см
 Sпр = 14 см2
b -?см
                 Розв'язання

         Sпр = a · b 

 b =Sпр:а

1)  14(Допиши сам розв'язання та відповідь!)
Відповідь:
  Другу задачу розв'яжи самостійно!
Задача 65

Підказка!
Короткий запис.


5м.-по 20 уч.
                             (Дужка разом)199 уч.
?ав.-по 33 уч.

                                             

Літературне читання

 Тема: Олександр Пушкін «Казка про царя Салтана»

Любі учні! Ми продовжуємо читати казку О. Пушкіна "Казка про царя Салтана".


Дай відповіді на питання.

- Чому царю Салтану полюбилася третя?
— Як здійснюються бажання трьох сестер?


Прослухай 2 уривок казки .

А тепер спробуй слухати та слідкувати за текстом.

Робота над текстом.

— Куди поїхав цар? Який наказ залишив цариці?
— Хто народився у царській сім’ї?
— Чому ткачиха і повариха перейняли гінця? Що було написано у тому листі? Прочитайте.
— Як цар відреагував на лист?
— Чому сестри і сваха Бабариха обмовили царицю?
— Назвіть, які з героїв казки добре вели себе, а які — погано. Доведіть свою думку.
— Як ви оцінюєте вчинок царя; сестер?

Читай 3 уривок казки.

4. Вправи на розвиток швидкості читання.
Гра «Прочитайте речення про ...».
• Те, що цар забрав усіх сестер у палац;
• те, що цар був на війні;
• те, хто перейняв гінця до царя;
• те, що ткачиха і повариха написали до царя;

5. Робота над ілюстраціями.
— Розгляньте ілюстрацію до казки на с. 137-138. Який епізод зобразив художник?
— Знайдіть рядочки твору, які підходять до малюнка.

6. Словесне малювання.
— Які малюнки ви намалювали б ще до казки? Кого і як зобразили б? Розкажіть.
— Що для вас чарівного було у казці?

7. Вправи на розвиток техніки читання.
а) Гра «Чи були такі речення у казці?».
 Відшукуйте їх у тексті.
• На той час війна була 
• Князь Гвідон поспішно встав, громогласно закричав. 
• Подивіться всі туди: їде матінка сюди. 
• Вибирайтеся з світлиці. 
• Цар як глянув — і присів. 
• В гніві став він мудрувати. 

б) Гра «Хто швидше?» 
— Знайдіть у тексті продовження.
Поки він в чужій ... .
І гінця хотів ... .
Цар недовгий час… .

Зараз ми перевіримо свої знання за допомогою невеличкої самостійної роботи і як ви засвоїли сьогоднішній матеріал.

1.     О.С.Пушкін написав казки:
а) «Казка про царя Салтана…». «Кіт у Чоботах», «Попелюшка»,
б) «Казка про царя Салтана…», казка «Про дівчинку Наталочку та сріблясту рибку», казку «Бузиновий цар»;
в) «Казку про царя Салтана…», «Казку про рибака та рибку», «Казку про мертву царівну…»
2.  Якого сина дав Бог цареві:
а)в аршин;
б)в метр;
в)в дюйм.
3.Яку з трьох сестер вибрав у дружини собі цар?
А) Ткачиху;
Б) Яка б народила молодця – богатиря;
В) Повариху.
4.Як назвав цар подруг своєї жінки – цариці?
А) Баба Бабариха та Ткачиха;
Б) Ткачиха й Повариха;
В) Сваха Баба Бабариха та Повариха.
5. Що звелів зробити з царицею і її дитиною цар?
А) Чекати його повернення і нічого не вирішувати;
Б) Посадити в бочку і пустити в море – окіян;
В) Вбити їх у лісі.
6. Яка головна думка цієї казки?(3-5 реч.)
7. Кого ти вважаєш добрим героєм, а кого поганим? Напиши імена цих героїв та поясни чому ти так вважаєш?(3-5 реч.).

Виконану роботу надішли на перевірку.



V.               Закріплення знань учнів.
- Кого з героїв казки вам шкода?А кому ви хочете дати пораду?
- А яка головна думка цієї казки?(Потрібно жити чесно, не обманювати,нікого не підставляти.У тяжкі хвилини не падати у відчай)
-         Який розділ ми почали вивчати?
-         Якого поета?
-         Яку казку ми читали?
-         Які б ви фарби обрали б, якби малювали чесність?
-         Чи потрібно бути чесним?
-         Для себе я назавжди запам’ятав, що справедливість – це…

   Домашнє завдання :Читати виразно / в особах.( с. 138-141)


Комментариев нет:

Отправить комментарий

  29 квітня Математика № 1 Обчисли значення виразів за схемами, вказаними на с. 34 №3 47-2= 19-7= 95-3= 36-2= 47+2= 53+5= 63+1= 45+4= Задача...