13 квітня
Доброго дня, любі учні!
Вітаю вас з початком нового навчального тижня! Бажаю наснаги та наполегливості.
Ми з вами, як і раніше, навчаємося дистанційно. Тому часу не гаймо і починаємо виконувати завдання. Готові роботи чекаю на перевірку протягом доби.
І, як зазвичай, визначаємо кращих учнів минулого тижня. Отож, відмінно працювали та вчасно надсилали усі роботи такі учні:
1.Афрамчук Дмитро
2. Багнета Олександр
3.Єременко Віталіна
4.Іскра Марина
5. Кирсанова Маргарита
6.Підреза Владислав
7. Рабчук Ангеліна
Гарні успіхи виявили такі учні:
Базюк Артем, Бондаренко Дмитро, Букреєва Євгенія, Захарчук Дар'я, Крепка Олександра, Мельник Ангеліна, Носульський Андрій, Оболонський Богдан,Хілько Владислав,Чумак Дмитро.
І, як зазвичай, визначаємо кращих учнів минулого тижня. Отож, відмінно працювали та вчасно надсилали усі роботи такі учні:
1.Афрамчук Дмитро
2. Багнета Олександр
3.Єременко Віталіна
4.Іскра Марина
5. Кирсанова Маргарита
6.Підреза Владислав
7. Рабчук Ангеліна
Гарні успіхи виявили такі учні:
Базюк Артем, Бондаренко Дмитро, Букреєва Євгенія, Захарчук Дар'я, Крепка Олександра, Мельник Ангеліна, Носульський Андрій, Оболонський Богдан,Хілько Владислав,Чумак Дмитро.
Нехай успіх усміхнеться кожному з вас!
Ваша учителька.
Українська мова
Поширення
речень прислівниками
Пригадай!
Що таке прислівник?
На які питання відповідають прислівники?
Вправа 1
Прочитайте казку, доповнюючи
її прислівниками. Перекажіть.
Жили (коли?) ... два брати. Після
батька вони землі не ділили, а господарство мали (як?) ... . Хліб вони (як?)
... сіяли й ділили (як?) .... Так робили вони (коли?) ... .Та одного разу
(коли?) ... прокинувся старший брат і думає: «Чи (як?) ... ми хліб поділили?
Братові на дітей треба хліба (скільки?) ... . Віддам я йому частину зі свого
хліба». Пішов (коли?)... і переніс (скільки?)... снопів.
І менший брат прокинувся та й
подумав, чи поділили вони хліб (як?) ... . Пішов (як?) ... і доклав частину
свого хліба братові. Уранці дивляться вони й не розуміють, чому частини рівні.
Так вони (як?) ... багато разів носили один одному хліб, аж поки не зустрілись.
Дізналися (коли?) ... брати, чому хліба в них було (скільки?) ....
Усе життя брати жили (як?) ....
• Спишіть текст. Поширте речення
прислівниками з довідки.
Довідка: нарізно, колись, разом,
завжди, багато, трохи, уночі, до ладу, таємно, уранці, знову, тоді, порівну,
дружно, по-братерському, правильно, однаково.
Вправа 2
Складіть і запишіть поради (5 порад) «Як зустрічати гостей», використовуючи (на вибір)
подані словосполучення з прислівниками.
Зустрічати радісно й привітно,
весело й доброзичливо, холодно й неприязно. Говорити чітко та ясно, виразно й
послідовно. Писати охайно й правильно, каліграфічно й удумливо. Розповідати змістовно.
Виконані вправи надішли на перевірку.
Літературне читання
ВИКОНАЙ САМОСТІЙНУ РОБОТУ ЗА ТВОРОМ Джанні Родарі "Дорога, що нікуди не вела"
Кожне з запитань має 1 правильну відповідь.
Записуй так: 1) 3, 2) 1, 3)3, 4) 2.........
Виконане тестування надішли вчителю.
12 запитань
Запитання 1
В якій країні народився Джанні Родарі?
Запитання 2
Скільки доріг розходилося на околиці села?
Запитання 3
Як односельци прозвали Мартіно?
Запитання 4
Яка дорога нікуди не вела?
Запитання 5
Коли Мартіно вийшов із села і рішуче попрямував таємничою дорогою?
Запитання 6
Кого зустрів Мартіно, йшовши тунелем?
Запитання 7
Куди мандрівника привела дорога?
Запитання 8
Хто зустрічав його на балконі?
Запитання 9
Що дала сеньйора Мартіно, щоб він міг все, що взяв, довезти додому?
Запитання 10
Чого, за словами прекрасної сеньйори, не треба боятися в житті?
Запитання 11
Якими словами завершується твір?
Запитання 12
Який жанр твору Джанні Родарі "Дорога, що нікуди не вела"?
Комментариев нет:
Отправить комментарий