Звіт виконаних робіт

понедельник, 13 апреля 2020 г.

13 квітня  

Доброго дня, любі учні! 

                        В школе по месту жительства могут отказать — и ещё 12 фактов о ...
    Вітаю вас з  початком нового навчального тижня! Бажаю наснаги та наполегливості.  
    Ми з вами, як і раніше, навчаємося дистанційно. Тому часу не гаймо і починаємо виконувати завдання. Готові роботи чекаю на перевірку протягом доби.
І, як зазвичай, визначаємо кращих учнів минулого тижня. Отож, відмінно працювали та вчасно надсилали усі роботи такі учні:
1.Афрамчук Дмитро
2. Багнета Олександр
3.Єременко Віталіна
4.Іскра Марина
5. Кирсанова Маргарита
6.Підреза Владислав
7. Рабчук Ангеліна
 Гарні успіхи виявили такі учні:
Базюк Артем, Бондаренко Дмитро, Букреєва Євгенія, Захарчук Дар'я, Крепка Олександра, Мельник Ангеліна, Носульський Андрій, Оболонський Богдан,Хілько Владислав,Чумак Дмитро.
        Нехай успіх усміхнеться кожному з вас!
                                                            Ваша учителька.


Українська мова


Поширення речень прислівниками

Пригадай!
Що таке прислівник?
На які питання відповідають прислівники?

Вправа 1

 Прочитайте казку, доповнюючи її прислівниками. Перекажіть.

Жили (коли?) ... два брати. Після батька вони землі не ділили, а господарство мали (як?) ... . Хліб вони (як?) ... сіяли й ділили (як?) .... Так робили вони (коли?) ... .Та одного разу (коли?) ... прокинувся старший брат і думає: «Чи (як?) ... ми хліб поділили? Братові на дітей треба хліба (скільки?) ... . Віддам я йому частину зі свого хліба». Пішов (коли?)... і переніс (скільки?)... снопів.
І менший брат прокинувся та й подумав, чи поділили вони хліб (як?) ... . Пішов (як?) ... і доклав частину свого хліба братові. Уранці дивляться вони й не розуміють, чому частини рівні. Так вони (як?) ... багато разів носили один одному хліб, аж поки не зустрілись. Дізналися (коли?) ... брати, чому хліба в них було (скільки?) ....
Усе життя брати жили (як?) ....
• Спишіть текст. Поширте речення прислівниками з довідки.

Довідка: нарізно, колись, разом, завжди, багато, трохи, уночі, до ладу, таємно, уранці, знову, тоді, порівну, дружно, по-братерському, правильно, однаково.



Вправа 2
 Складіть і запишіть поради (5 порад) «Як зустрічати гостей», використовуючи (на вибір) подані словосполучення з прислівниками.


Зустрічати радісно й привітно, весело й доброзичливо, холодно й неприязно. Говорити чітко та ясно, виразно й послідовно. Писати охайно й правильно, каліграфічно й удумливо. Розповідати змістовно. 

Виконані вправи надішли на перевірку.

Математика

Дроби
Переглянь презинтацію та виконай завдання.

Літературне читання

ВИКОНАЙ САМОСТІЙНУ РОБОТУ ЗА ТВОРОМ Джанні Родарі "Дорога, що нікуди не вела"

Кожне з запитань має 1 правильну відповідь. 
Записуй так: 1) 3, 2) 1, 3)3, 4) 2......... 
Виконане тестування надішли вчителю.

12 запитань

Запитання 1
В якій країні народився Джанні Родарі?
варіанти відповідей

В Італії


В Америці


В Англії
Запитання 2
Скільки доріг розходилося на околиці села?
варіанти відповідей

4


3


5
Запитання 3
Як односельци прозвали Мартіно?
варіанти відповідей

Уперта голова


Гострий розум
Запитання 4
Яка дорога нікуди не вела?
варіанти відповідей

Перша


Друга


Третя
Запитання 5
Коли Мартіно вийшов із села і рішуче попрямував таємничою дорогою?
варіанти відповідей

Ввечері


Вранці


Вдень
Запитання 6
Кого зустрів Мартіно, йшовши тунелем?
варіанти відповідей

Собаку


Кота


Качку
Запитання 7
Куди мандрівника привела дорога?
варіанти відповідей

До озера


До великих залізних воріт


До лісової хижини
Запитання 8
Хто зустрічав його на балконі?
варіанти відповідей

Принцеса


Царівна


Сеньйора
Запитання 9
Що дала сеньйора Мартіно, щоб він міг все, що взяв, довезти додому?
варіанти відповідей

Візка та коней


Візка


Скарби
Запитання 10
Чого, за словами прекрасної сеньйори, не треба боятися в житті?
варіанти відповідей

Невідомих доріг


Людських балачок
Запитання 11
Якими словами завершується твір?
варіанти відповідей

 "Учений пес зняв з візка усе, що вибрав у палаці Мартіно, махнув хвостом, шарпнув віжки і подався собі геть."


"Справжні скарби дістаються лише тим людям, що першими торують дорогу, якою ще не ходив ніхто. Як Мартіно Вперта Голова."


"Однак незабаром вони поверталися ні з чим: дорога — запевняли вони — вела у болото і в лісові хащі. Не було там ні залізних ґрат, ні палацу, ані вродливої сеньйори, яка роздає багатства."
Запитання 12
Який жанр твору Джанні Родарі "Дорога, що нікуди не вела"?
варіанти відповідей

Казка


Оповідання

Байка

В. Сухомлинський "Не загубив, а знайшов"

— Талановитий педагог, який присвятив благородній справі навчання і виховання учнів понад 30 років свого життя. — Віддав учням своє серце. — Створив «Школу радості» під відкритим  небом.
-         А дізнатися хто цей письменник ви зможете розгадавши ребус. (Учні об’єднуються в дві групи, отримують завдання)
(Відповіді дітей: В. О. Сухомлинський.)
Серце віддаю дітям" (Василь Сухомлинський) - Мала Сторінка
— Так, діти, це — Василь Олександрович Сухомлинський, заслужений педагог, талановитий учитель, який дуже любив дітей і написав для них дуже багато цікавих історій. Він хотів, щоб діти зростали добрими, чуйними, справедливими, уміли дружити і цінувати дружбу

     
— Сьогодні ми знову звернемося до творів Василя Сухомлинського.
— Що вам відомо про його творчість?
— Які твори письменника ви вже читали? (Відповіді дітей)
-         Сьогодні на уроці ми познайомимося ще з одним його оповіданням «Не загубив, а знайшов»

1. Біографічна довідка
— Василь Олександрович Сухомлинський — видатний український педагог, письменник і публіцист.
Народився 28 вересня 1918 р. у селі Василівка Онуфріївського району Кіровоградської області (на той час — Василівська волость Олександрійського повіту Херсонської губернії) у незаможній селянській родині.
Батько його, Олександр Омелянович, працював по найму як тесляр і столяр. Мати — Оксана Юдівна вела домашнє господарство, ткала полотно, фарбувала його і шила одяг не лише для своєї сім’ї, а й односельцям. Гарно вишивала. Багато уваги приділяла вихованню дітей: Івана, Василя, Сергія, Меланії. Учила добра, чесності, людяності. Довгими зимовими вечорами за прядивом чи шитвом розповідала дітям казки, цікаві історії, читала книжки.
Пізніше Василь Олександрович писав: «Я не відчував би всієї краси літнього світанку в селі, якби в далекому дитинстві мене не вразили до глибини душі прочитані матір’ю слова Шевченка “Тихесенько вітер віє, степи, лани мріють, між ярами, над ставами верби зеленіють...”».
У 1926–1933 рр. В. О. Сухомлинський навчався у Василівській семирічній школі, де був одним з кращих учнів. Учився добре, старанно, любив читати, гарно малював. Щоб зібрати гроші на книги, фарби, зошити, разом з однолітками та братами ходили на Новий рік посівати та щедрувати, а літом працював у колгоспі. У дитячому садку, який діяв у колгоспі на період літніх канікул йому доручали бути помічником вихователя. Він доглядав малюків, розповідав їм казки, читав книжки, проводив веселі ігри. Тому і вибір професії був не випадковий.
3. Робота над оповіданням Василя Сухомлинського «Не загубив, а знайшов»
— Зараз ми ознайомимося з оповіданням «Не загубив, а знайшов»
1) Робота над заголовком.
— Прочитайте заголовок з відповідною інтонацією.
«Не загубив, а знайшов».
«Не загубив, а знайшов»!
«Не загубив, а знайшов»?
— Як ви вважаєте, про що йтиметься в оповіданні, яке має такий заголовок?
Читання тексту
— Чи сподобалося вам оповідання?
— Які почуття воно у вас викликало?
— Над чим примусило замислитися?
— Хто є головними персонажами оповідання?
3) Словникова робота.
Читання колонок слів записаних на дошці
Уздовж                   збиток
попервах                   останню
неспокійно           наприкінці
найдорожча           приловчився

— Скільки років виповнилося синові?
— Що дав йому батько?
— Що наказав зробити?
— Чи вмів син копати?
— Як він виконував поставлене завдання?
— Що трапилося наприкінці роботи?
— Як почувався син?
— Що сказав йому батько?
— Яка головна думка оповідання? 
— З яким твором ознайомилися на сьогоднішньому уроці?
— Хто його автор?
— Який висновок з прочитаного ви для себе зробили?

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Виразно читати оповідання (с. 159–160). 

Комментариев нет:

Отправить комментарий

  29 квітня Математика № 1 Обчисли значення виразів за схемами, вказаними на с. 34 №3 47-2= 19-7= 95-3= 36-2= 47+2= 53+5= 63+1= 45+4= Задача...