Звіт виконаних робіт

четверг, 14 мая 2020 г.

15 травня
Логіка
Виконай №128 с. 29 із зошита "Працюю самостійно".

Природознавство

У зв'язку із уроком у середу, сьогодні завдань з природознавства не буде.

Українська мова
Вправа 1
Прочитай текст. Випишіи займенники, визнач особу і число .
—  Хлопчику, для чого ти хочеш нас зірвати?
—  Ви мені подобаєтеся. Ви дуже красиві. — відповів хлопчик.
—  Добре, — сказали Дзвіночки Конвалій, тихо зітхнувши. — Зривай, але перед тим, як зірвати, скажи, які ми красиві.
Хлопчик подивився на Дзвіночки Конвалій. Вони були прекрасні. Вони були схожі й на біту хмаринку, і на крило голуба, і ще на щось дивно красиве.
(«Хлопчик і дзвіночки конвалії»)
-Як ви думаєте, чому хлопчик зрештою не зірвав Конвалії?
- Чому в людей часто виникає ба­жання зірвати і забрати із собою кра­сиві квіти або рослини?
- Чи були у вашому житті моменти, коли вам хотілося зірвати якісь дуже красиві квіти, але ви стримували себе? Що ви відчували після цього?

- Що змінилося в душі хлопчика, коли він уважно подивився на Кон­валії?
Вправа 2

Прочитай текст, спиши. Підкресли прислівники.
Пішла Маринка з мамою до лісу. Був травень, усе зеленіло. Глянула Маринка на зелені крони каштанів. Радісно загорілися її оченята.
–       Дивіться, мамо, – говорить дівчинка, – на каштанах свічки горять. Хто це їх засвітив?
–       Прийдемо вранці, подивимось, – усміхнулась мама.
Рано-вранці по холодній росі прийшла мама з Маринкою до лісу. Дивиться Маринка на зелені каштани. Бачить – білочка стрибає. Ой, та це ж вона свічки засвітила. Хто їй вогнику дав? Певно, сонечко? Зійшло, дало білочці гарячу іскорку, вона й засвітила свічки на каштанах.  Хто свічки засвітив»)
- Що зацікавило дівчинку?
- Який висновок зробила дівчинка?

Комментариев нет:

Отправить комментарий

  29 квітня Математика № 1 Обчисли значення виразів за схемами, вказаними на с. 34 №3 47-2= 19-7= 95-3= 36-2= 47+2= 53+5= 63+1= 45+4= Задача...