13 травня
Природознавство
Надішли виконану роботу до 17:00.
Математика
Опрацюй с. 73-74 №1-6. На перевірку надішли №2, 4.
Українська мова
Вправа 1
Природознавство
Надішли виконану роботу до 17:00.
Опрацюй с. 73-74 №1-6. На перевірку надішли №2, 4.
Українська мова
Вправа 1
Прочитай текст. Спиши, уставляючи потрібні за змістом
особові займенники. Визнач їх особу.
Ось
хлопчик швидко перебіг через потік і став на тому березі. Озирнувся - і соромно
… стало. … у чобітках, Ніна в черевичках. Як …
перебреде?
"Ой,
недобре …
зробив, - подумав Андрійко. - Як … не побачив, що
Ніна - в черевичках?"
…
перебрів назад і каже Ніні:
- Це … хотів узнати, чи глибоко. Бо переправлятися будемо разом.
- Це … хотів узнати, чи глибоко. Бо переправлятися будемо разом.
-
Як? - здивувалася Ніна. - … ж у черевичках.
- Чіпляйся …
за шию, - сказав Андрійко. Ніна так і зробила, і хлопчик …
переніс. («Через потік»)
- Чому хлопчикові стало соромно?
-Як він викрутився?
- Яким можна назвати хлопчика?
Вправа 2
Прочитай
текст. Випиши прислівники, добери до них антоніми.
Холодно взимку Зайчикові. Вибіг він на
узлісся, а вже ніч настала. Мороз тріщить, сніг проти Місяця блищить, холодний
вітрець із яру повіває. («Як
зайчик грівся взимку проти місяця»)
- Чому
зайчикові було холодно?
-
Який повчальний зміст оповідання?
Комментариев нет:
Отправить комментарий