24 квітня
Доброго дня, учні! Дякую за вчасне виконання контрольних робіт! Ви молодчинки!
Природознавство
Лісостеп
Діти, ми вже опрацьовували матеріал про лісостеп на минулому уроці. Сьогодні пропоную вам закріпити ваші знання, переглянувши відео.
Домашнє завдання: скласти характеристику природної зони, скориставшись планом.
Лісостеп
Діти, ми вже опрацьовували матеріал про лісостеп на минулому уроці. Сьогодні пропоную вам закріпити ваші знання, переглянувши відео.
Домашнє завдання: скласти характеристику природної зони, скориставшись планом.
Характеристика природної зони
1. Розташування
2. Форми земної поверхні.
3. Водойми
4. Клімат
5. Типи грунтів
6. Рослинний світ
7. Тваринний світ
8. Екологічні проблеми. Охорона природи.
Українська мова
Тема уроку: ПТАШКА КРАСНА ПІР'ЯМ,
Добрі справи оточують нас скрізь. Це посаджене дерево, почищене джерело, пошитий одяг, випечений запашний хліб, відремонтований тролейбус, підклеєна книга, подарована усмішка, прослуханий музичний твір, допомога старенькій бабусі тощо.
А ЛЮДИНА — ДОБРИМИ СПРАВАМИ.
Пригадайте прізвища людей, яких знають у всьому світі за їх чудові добрі справи.
Отже, ми живемо для того, щоб творити добро на землі. Це можуть бути великі і малі справи, але дуже необхідні тим, хто мешкає поруч із нами.
З’єднайте праву і ліву колонки слів та словосполучень таким чином, щоб утворилося прислів’я.(усно)
Роби добро,
|
а людина місце.
|
Майстром ніхто не вродився,
|
мати успіху.
|
Для нашого Федота
|
воно добром вернеться.
|
Без старання
|
а людина — розумом.
|
Птах сильний крильми,
|
не страшна робота.
|
Старанність —
|
й малого діла не зробиш.
|
Не місце красить людину,
|
а зробився.
|
Перший крок до добра —
|
радість.
|
Подаруй іншому
|
не робити зла.
|
Дійсно, красиві справи говорять самі за себе, вони не потребують слів. Про них не треба говорити, їх треба вміти робити.
От і для нас настав час стати письменниками і викласти на папері свої міркування за темою «Пташка красна пір’ям, а людина — добрими справами».
Пригадай!
Що таке текст-міркування?
ПАМ’ЯТКА
1. Кожну частину тексту писати з абзацу.
2. Речення будувати невеликі.
3. Послідовно викладати свої думки.
4. Наводити приклади, докази.
5. Стежити за мовою.
6. Уникати повторів слів.
7. Під час написання складних слів користуватися орфографічним словником.
План
1. Прислів’я — вустами народу.
2. Великі справи великих людей.
3. Добрий слід кожного із нас.
4. Мої власні добрі справи.
5. Слід після себе у світі.
Скористуйся планом для вдалого написання тексту-міркування. Обсяг тексту -12-15 речень. Надішли роботу протягом доби.
Комментариев нет:
Отправить комментарий